2013. szeptember 7., szombat

Sütemény díszítés

Pár hete jelent meg a Sütemény díszítés című magazin, mely szerintem egy elég hiánypótló kiadvány. Én még nem találkoztam hasonló jellegű kiadvánnyal, ami ilyen jól, és szakszerűen körbejárná a süteménydíszítést. Ma jelent meg a második lapszám, és így két szám megjelenése után elmondhatom, hogy tetszik. :)
Vannak benne jó alapreceptek is, amik ha minden igaz, kipróbált és bevált receptek.
Minden leíráshoz bőven van képanyag is, és az újság anyaga, a papír minősége is nagyon jó. Kellemes a fogása, és tartósnak tűnik.
Ráadásul amit külön a kiadvány előnyére lehet írni, hogy minden számhoz cukrászati eszközöket mellékelnek, melyek használatáról, a variációs lehetőségekről az adott számban írnak. Természetesen emiatt nem olcsó a magazin. (az 1. szám, amit én az ilyeneknél beetetős számnak hívok: 390 ft volt, a 2. szám: 990 ft, és a 3. számtól minden további lapszám: 1590 ft lesz, ráadásul 2 hetente jelenik meg)
De itt jön a de. Amellett, hogy egy jól összerakott magazint tarthatunk a kezünkben, minden alkalommal kapunk olyan ajándékokat is mellécsomagolva, ami önmagában is kb ugyanannyiba kerülne, vagy még többe, mint amit kiadunk a magazinért.


A jelenlegi ajándék értéke boltban:
103-as cső (sziromhoz) 490.-
http://www.desszertmester.hu/termekek/dekoracio/diszitocsovek/diszitocso-szirom-103-117
2-es kerek cső 490.-
http://www.desszertmester.hu/termekek/dekoracio/diszitocsovek/diszitocso-kerek-nz12-23655
9 MM (nagy) 890.-
http://www.desszertmester.hu/termekek/dekoracio/diszitocsovek/diszitocso-1m-24636
Nagy csatolófej: 770.-
http://www.desszertmester.hu/termekek/dekoracio/diszitocsovek/nagy-kinyomocsatolo-98
Kicsi csatolófej: 290.-
http://www.desszertmester.hu/termekek/dekoracio/diszitocsovek/standard-csatolofej-23663
+ 3 db műanyag, mosható habzsák, amit most nem keresek meg árban.

Azaz összesen: 2930.-

3 megjegyzés:

  1. Csalódtam :( Nagyon drága a magazin, főleg mivel hetente jelenik meg új lapszám, és már nem két hetente. Szóval már csak azt veszem, amihez olyan ajándékot adnak, ami tetszik, és szerintem megéri. A tartalmi rész pedig elég gyenge. Neten is sok hasonlót lehet találni, vagyis nekem nem sok újat mond. Illetve az ár töredékéért sokkal tartalmasabb, hasznosabb lap is található, mint utólag megtudtam. Pedig először jónak indult....

    VálaszTörlés
  2. Jó estét meg lehet rendelni az ujságot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez már nem kapható. Egy sorozat volt belőle, heti rendszerességgel jelent meg hónapokon keresztül, de már évekkel ezelőtt. Esetleg Vaterán, vagy hasonló adok veszek oldalon, lehet beszerezhető akár a teljes sorozat is

      Törlés