2015. október 19., hétfő

Horgász kaland

Még 4-5 éve kaptam az egyik ovisom anyukájától egy saját készítésű kis jegyzetfüzetet. Mivel nem vagyok az a jegyzetfüzetbe írogató típus, főleg nem ilyen szépbe (inkább firkálgatós jegyzettömböket használok, amikből a rontott oldalakat azonnal kitépem, és kidobom) így ezt a füzetkét csak tartogattam, és tartogattam, hátha megváltozik egyszer a hozzáállásom a jegyzetfüzetekhez. (de nem)
Nyáron lomtalanítás közben a kezembe akadt ismét, és akkor beugrott, hogy ez az!!! Album lesz belőle, méghozzá egy horgászos album. A borító hullámos mintája a víz hullámzását juttatta eszembe, így adott is volt a téma, mivel nagyon szerettem volna, ha idén végre el tudjuk vinni Balázst pecázni kicsit. Mivel apukám nagy pecás, így nyáron sort is kerítettünk a dologra. 

Az album lapjai vékonykák, így esély nem volt, arra, hogy megdolgozás nélkül használni tudjam. Néhány oldalt kitépkedtem, és ötösével összevarrtam oldalt a lapokat. Ezt követően két rétegben lekentem gessoval, majd Gelatoval, Marabu art crayon-nal és vízfestékkel festettem meg a háttereket. Erre kerültek a díszítések, és a reszelt oldalú fotók. Nem bonyolítottam túl a dolgot, egyszerű, színes kis albumkát szerettem volna, sok kommenttel, mivel Balázs nagyon szereti nézegetni, és felolvastatni a sztorikat.
És most jöjjenek a képek:
Felhasznált anyagok:
- jegyzetfüzet
- Pentart gesso
- gelato (zöld)
- Heidi Swap arany mist
- vízfesték
- Scrapfellow akril bélyegző (exkluzív) 
- fehér és arany domborító por
- NCSd cimkék
- fehér Sharpie, fekete Uni-ball eye toll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése